فروشگاه گوشی های چینی

فروش گوشی چینی

فروشگاه گوشی های چینی

فروش گوشی چینی

  • ۰
  • ۰

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

اخیراً اخبار و گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌داد شرکت بلک بری نیز به تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تاشو پیوسته است و درصدد تولید و عرضه چنین محصولات جدیدی است اما به نظر می‌رسد که مدیرارشد بلک بری درباره آینده و سرنوشت بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو امیدوار نیست

بر اساس گزارش وب سایت phonearena ، وی بر این باور است که گوشی‌های هوشمند تاشو هیچ فاکتوری برای موفقیت نخواهند داشت این در حالیست که تمرکز بازارهای جهانی موبایل هم اکنون بر روی صفحه نمایش بزرگ، تشخیص چهره هوشمند، حسگر اثر انگشتو قابلیت پشتیبانی از فناوری شبکه 5G است که در این میان فناوری صفحه نمایش‌های تاشو و انعطاف پذیر تنها یک تغییر و ترند زودگذر است که به زودی جذابیت خود را در میان کاربران از دست خواهد داد.

البته نکته جالب اینجاست که شرکت بلک بری از سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون حتی یک دستگاه گوشی هوشمندمعمولی و عادی نیز تولید نکرده و بدین ترتیب سهم زیادی از بازارهای بین‌المللی موبایل را از دست داده است.

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • فرشید جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی