فروشگاه گوشی های چینی

فروش گوشی چینی

فروشگاه گوشی های چینی

فروش گوشی چینی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوشی شرکتی جی بلک

گوشی شرکتی جی بلک یک انتخاب منحصربفرد می باشد برای کسانی که قدرت باتری و کیفیت مهم می باشد.

این گوشی با داشتن باتری 3800 میلی آمپر نگرانی شما را برای خالی شدن باتری برطرف می کند.

گوشی شرکتی جی بلک
جی بلک شرکتی

مشخصات درج شده بر روی کارتون گوشی

مشخصات گوشی جی بلک
مشخصات جی بلک

این گوشی را می توانید در دو رنگ گلد و مشکی تهیه نمایید.

اندروید گوشی قابل ارتقا به آخرین نسخه می باشد.

همچنین در صورت یکی از مشکلات زیر شما می توانید تا 7 روز پس از تحویل محصول آن را به ما برگردانید و وجه پرداختی را دریافت کنید:
1-مشکل در آنتن دهی
2-مشکل در بلوتوث
3-قطعی وای فای

دوربین گوشی شرکتی جی بلک (GBLACK)

کیفیت دوربین اصلی 5 مگاپیکسل واقعی می باشد

ظاهر گوشی با کیفیت و خوب طراحی شده است همچنین این گوشی شرکتی به مراتب از گوشی های طرح اصلی با کیفیت تر نیز می باشد.کد ریجیستری دستگاه همراه با آن برای شما ارسال می گردد.

قابلیت نصب انواع مختلف برنامه های اندروید بدون هنگ کردن گوشی.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که چنین گوشی با کیفیتی با چنین قیمتی تا بحال در بازار ندیده اید.

یکی از شیک ترین محصولات می باشد که شما می توانید با کم ترین قیمت و بهترین بهره وری آن را در اختیار داشته باشد.

کیفیت این گوشی خیلی بیشتر از قیمتی است که قرار است برای آن پرداخت کنید.

برای خرید این گوشی به سایت گوشی طرح مراجعه کنید.

  • فرشید جعفری
  • ۰
  • ۰

در چندین سال گذشته به دلیل استفاده بی رویه از تلفن های همراه مضرات این جعبه کوچیک جادویی نیز چندین برابر شده است.

نتایج تازه‌ترین تحقیقات نشان داده است، گوشی‌های هوشمند روی مغز دانش‌آموزان تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند موجب آسیب به مغز آنها شود. 

بر اساس این بررسی صورت گرفته، دانش‌آموزانی که به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و در فضای مجازی حضور دارند، دچار استرس و اضطراب بیشتری می‌شوند و در نهایت بیش از دیگران مستعد افسردگی هستند. 

بر اساس یک مطالعه که در سال ۲۰۱۷ و توسط مرکز تحقیقاتی "پیو" در جامعه آمریکا انجام شده است، ۸۲ درصد مردم این کشور دارای گوشی هوشمند هستند، ۹۲ درصد آنان هنگام خرید از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند، ۷۸ درصد آنان هنگام غذا خوردن در خانه با گوشی همراه کار می‌کنند و ۴۴ درصد آنان هنگام راه رفتن در خیابان مشغول کار کردن با گوشی همراه هستند.

به گفته این مرکز تحقیقاتی، ۷۳ درصد نوجوانان به گوشی هوشمند دسترسی دارند و بیش از ۹۲ درصد آنان هر روز در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

محققان کُره‌ای تأکید می‌کنند، اعتیاد به اینترنت و گوشی‌های هوشمند منجر به بی‌تعادلی شیمیایی در مغز دانش‌آموزان می‌شود و همین موضوع آنها را در معرض استرس، اضطراب و در نهایت افسردگی قرار می‌دهد.

متاسفنه این موضوع در بین هموطنان ما نیز به شدت افزایش پیدا کرده است قبل ار استفاده از یک وسیله باید فرهنگ استفاده کردن از آن وسیله را یاد بگیریم.

  • فرشید جعفری
  • ۰
  • ۰

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

اخیراً اخبار و گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌داد شرکت بلک بری نیز به تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تاشو پیوسته است و درصدد تولید و عرضه چنین محصولات جدیدی است اما به نظر می‌رسد که مدیرارشد بلک بری درباره آینده و سرنوشت بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو امیدوار نیست

بر اساس گزارش وب سایت phonearena ، وی بر این باور است که گوشی‌های هوشمند تاشو هیچ فاکتوری برای موفقیت نخواهند داشت این در حالیست که تمرکز بازارهای جهانی موبایل هم اکنون بر روی صفحه نمایش بزرگ، تشخیص چهره هوشمند، حسگر اثر انگشتو قابلیت پشتیبانی از فناوری شبکه 5G است که در این میان فناوری صفحه نمایش‌های تاشو و انعطاف پذیر تنها یک تغییر و ترند زودگذر است که به زودی جذابیت خود را در میان کاربران از دست خواهد داد.

البته نکته جالب اینجاست که شرکت بلک بری از سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون حتی یک دستگاه گوشی هوشمندمعمولی و عادی نیز تولید نکرده و بدین ترتیب سهم زیادی از بازارهای بین‌المللی موبایل را از دست داده است.

  • فرشید جعفری
  • ۰
  • ۰

تکنولوژی واقعا عجیب و حیرت انگیز ژاپنی‌ ها + عکس

آیا شما میتونید حدس بزنید چیه؟
دقیفتر نگاه کنید و حدس بزنید چی میتونه باشه 

  
آیا اینها خودکارهای دوربین دار هستند؟

تکنولوژی واقعا عجیب و حیرت انگیز ژاپنی‌ ها + عکس
هیچ حدس دیگه ای ندارید؟
فکرتون به هیچ جا قد نمیده؟
آقایون و خانمها! تبریک میگم…!
شما به آینده مینگرید… بله، درسته!
شما فقط چیزی رو دارید میبینید که در آینده، جایگزین کامپیوترهای شخصی شما خواهد شد. ببینید چطور کار میکنند:
تکنولوژی واقعا عجیب و حیرت انگیز ژاپنی‌ ها + عکس


در فرآیند کوچک کردن اندازه کامپیوترها، دانشمندان با استفاده از روش بلوتوث پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده اند، شما میتوانید این محصول جدید را که به زودی عرضه خواهد شد، در جیبتان گذاشته و جابجا کنید

تکنولوژی واقعا عجیب و حیرت انگیز ژاپنی‌ ها + عکس


این «ابزار قلمی»، هم صفحه نمایشگر و هم صفحه کلید را برای شما بر روی یک سطح صاف در جایی که میخواهید کار خود را انجام دهید بوجود می آورد تا بتوانید بطور خیلی معمولی با کامپیوتر خود کار کنید
حالا با این تفاسیر دیگه نمیشه گفت خداحافظ لپ تاپ

  • فرشید جعفری
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن ارحیمن 

به دلیل بالا رفتن قیمت گوشی های اصلی به تازگی گوشی های طرح اصلی خود را به بازار معرفی کرده اند امروز به معرفی یکی از بهترین و با کیفیت ترین گوشی های طرح اصلی خواهیم پرداخت.ایفون ایکس اس مکس یکی از بهترین مدل ها ی طرح اصلی می باشد.

گوشی طرح اصلی ایفون ایکس اس مکس (Iphone Xs Max) علاوه بر 8 گیگ حافظه داخلی تا 64 گیگ رم پشتیبانی می کند.همچنین ظاهر این گوشی با نسخه اصلی آن هیچ تفاوتی ندارد و شما می توانید از وسایل جانبی گوشی اصلی مثل گارد و … استفاده کنید.سیستم عامل این گوشی اندروید 7 می باشد که می توانید آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

سنسور چهره واقعی،دو سیمکارت همزمان فعال،باتری داخلی،کاملاً مشابه گوشی اصلی

گلد طرح اصلی ایفون ایکس مکس
گلد گوشی طرح اصلی ایفون ایکس اس مکس

همچنین می توانید گوشی را  در سه رنگ بندی مختلف تهیه کنید.سه رنگ سفید،مشکی،گلد برای سلیقه های مختلف در دسترس می باشد.

مشکی گوشی طرح اصلی ایفون ایکس مکس
گوشی  ایفون ایکس اس مکس

اثر انگشت , شتاب سنج, ژیروسکوپ, حسگر مجاورتی, قطب نما

همچنین در صورت یکی از مشکلات زیر شما می توانید تا 7 روز پس از تحویل محصول آن را به ما برگردانید و وجه پرداختی را دریافت کنید:
1-مشکل در آنتن دهی
2-مشکل در بلوتوث
3-قطعی وای فای

دوربین گوشی طرح اصلی ایفون ایکس اس مکس (Iphone Xs Max)

کیفیت دوربین اصلی 13 مگاپیکسل واقعی می باشد و کیفیت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل می باشد.

ظاهر گوشی با کیفیت و خوب طراحی شده است و حس گوشی اصلی را به شما می دهد.می توانید از گلس اصلی برای گوشی استفاده کنید.

این گوشی دو سیم کارته می باشد.
کد ریجیستری دستگاه همراه با آن برای شما ارسال می گردد.

قابلیت نصب انواع مختلف برنامه های اندروید بدون هنگ کردن گوشی.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که چنین گوشی طرح اصلی تا بحال در بازار ندیده اید.

با خرید این گوشی شگفت زده خواهید شد چون بعد از استفاده از گوشی باور نمی کنید که این گوشی طرح اصل می باشد.

برای خرید این محصول می توانید به سایت گوشی طرح مراجعه کنید...

  • فرشید جعفری
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

پیشرفت گوشی های هوشمند از چشم کسی مخفی نیست اما ما در این مقاله قصد داریم مطالبی در مورد پیشرفت گوشی های هوشمند انجام دهیم برای کسب  اطلاعات در دنیای گوشی های هوشمند با ما همراه باشد.

صنعت موبایل رشد کم نظیری را طی سال اخیر تجربه کرده است و از پوشش یک میلیارد مشترک به بیش از ۳.۵ میلیارد مشترک (برابر با نیمی از جمعیت کره زمین) با در حدود ۱.۸ سیم کارت به ازای هر کاربر رسیده است.

 در جهان هر کاربر مبلغ متوسط ۵ میلیون ریال در سال برای موبایل هزینه می نماید. در حالی که نرخ رشد تعداد مشترکین موبایل در کشورهای توسعه یافته کند شده، پتانسیل رشد قابل ملاحظه ای در کشورهای در حال توسعه در حال ایجاد شدن می باشد و پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۸۰۰ میلیون مشترک جدید به کاربران فعلی بپیوندند.

بخش مهم توسعه صنعت موبایل در کشورهای توسعه یافته از حرکت کاربران به سمت استفاده از شبکه های نسل سوم و نسل چهارم ناشی می شود. اپراتورهای موبایل در جهت توسعه کمی و کیفی (پوشش شبکه و پهنای باند) صنعت موبایل، بیش از یک تریلیون دلار در شش سال اخیر هزینه کرده و انتظار کسب درآمد ۱٫۷ تریلیون دلاری تا سال ۲۰۲۰ را دارند.

بیشترین نسبت پوشش موبایل مربوط به قاره اروپا (۷۹ درصد کل جمعیت) بوده و پس از آن آمریکای شمالی (۷۰ درصد)، آمریکای لاتین (۵۳ درصد) و خاورمیانه (۵۰ درصد) می باشند. در حال حاضر صنعت موبایل بر روی ۳٫۶ درصد از تولید ناخالص جهانی تاثیر مستقیم دارد که تحلیل ها حاکی از رسیدن این سهم به ۵٫۱ درصد تا سال ۲۰۲۰ است.

اشتغال ایجاد شده در این صنعت نیز بر اساس آمار موجود حدود ۱۰٫۵ میلیون نفر می باشد که تا سال ۲۰۲۰ به ۱۵٫۴ میلیون نفر خواهد رسید. تحقیقات نشان دهنده آن است که بیش از ۱۰۰ میلیارد برنامه کاربردی موبایل در سال دانلود می شود که فقط در اروپای غربی بیش از ۱۰ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است.

صنعت موبایل در کشورهای جهان

در اروپا ۷۵ درصد از ترافیک موبایل مربوط به وب گردی و ویدئو می باشد و ۱۲ درصد شامل دانلود فایل می شود. انتظار می رود میزان مصرف اسمارت فون ها رشد سریعی داشته باشد و برآورد شده است در سال ۲۰۱۷، از ۲۸۹۰ میلیون اسمارت فون دنیا، ۱۶۴۳ میلیون در قاره آسیا، ۳۲۱ میلیون در آفریقا و خاورمیانه، ۲۵۴ میلیون در اروپای غربی و ۲۲۳ میلیون در آمریکای شمالی مورد استفاده واقع شوند.

در ایران نیز شبکه های موبایل شامل رشد و بهبود بوده اند. بر طبق آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حدود ۶۰ میلیون سیم کارت فعال (و در حدود همین مقدار سیم کارت غیرفعال) در ایران واگذار شده است. به رغم توسعه کمی صنعت موبایل در ایران، از نظر کیفی و به خصوص فناوری‌های جدید برای اتصال پرسرعت اینترنت، هنوز راه بس درازی در پیش است.

در آینده توسعه فناوری های اینترنت پر سرعت و انواع خدمات جنبی و وابسته به آن، مسیر ایجاد درآمد برای اپراتورهای موبایل و ارائه دهندگان خدمات ذی ربط در ایران خواهد بود. در کنار گسترش شبکه های موبایل پر سرعت و به خصوص نسل چهارم (۴G, LTE) و نسل‌های بعد از آن (از قبیل ۵G)، توسعه ارتباطات موبایل ماشین به ماشین (M2M) که دارای کاربردهای بسیار وسیع در زمینه های متنوع از قبیل صنعتی، دولتی، خانگی، امنیتی، داده‌ها و شخصی است نیز باید مد نظر قرار بگیرد که دارای بازار بسیار وسیعی خواهد بود.

بر اساس پیش بینی ها انتظار می رود از سرعت شدید رشد تعداد اتصالات موبایل ماشین به ماشین از ۳۰۰ میلیون فعلی به یک تا دو میلیارد خط موبایل تا سال ۲۰۲۰ میلادی است.

صنعت موبایل و عوامل موثر بر آن

علیرغم شیوع گسترده استفاده از موبایل در ایران، متاسفانه ضمن عدم وجود فرهنگ صحیح بکارگیری آن، استفاده های بی رویه و نامتعارف از آن نیز صورت می گیرد. به عنوان مثال، می توان به ایجاد مزاحمت در اماکن و وسایل نقلیه عمومی با صحبت های طولانی و بلند، صدای زنگ بلند و مزاحم، عدم درک بین مرز حریم شخصی و عمومی و تعداد بسیار زیاد پیامک های تجاری و تبلیغاتی که به جای کارکرد اطلاع رسانی، جنبه مزاحمت پیدا کرده است، اشاره نمود.

یکی از دلایل استفاده مفرط و غیرلازم از موبایل در ایران مربوط به هزینه استفاده از امکانات آن می باشد. در ایران بهای موبایل شامل مالیات ناچیزی می باشد و همچنین به کارکرد آن فقط مالیات ارزش افزوده (در حال حاضر هشت درصد) تعلق می گیرد.

کشورهایی که در طی سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۱ میلادی مالیات بر تهیه و استفاده از موبایل را افزایش داده اند، به ترتیب شامل ترکیه، پاکستان، سوئد، دانمارک، ایتالیا، اردن، فنلاند، پرتغال، ازبکستان، بنگلادش، انگلستان، اتریش، فرانسه، هلند، آلمان، تونس، اسپانیا، مالزی، مصر، فیلیپین و اغلب کشورهای اروپای شرقی می باشند و در مقابل هند، ایران، چین، آذربایجان، تایلند و اغلب کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی آن را کاهش داده اند.

در سال ۲۰۱۱ میلادی ترکیه با ۴۷٫۶ درصد سهم مالیات از کل هزینه استفاده در صدر جدول و ایران با ۱٫۵ درصد مالیات کمترین مقدار را در جهان به خود اختصاص داده بود. با توجه به افزایش نرخ مالیات ارزش افزوده بر روی قبض های مالیات، باز هم کاربران ایرانی در کنار چین کمترین مالیات را برای استفاده از موبایل در سطح جهان پرداخت می کنند.

همچنین تحلیلگران فعال در حوزه بازار موبایل به تازگی برآورد کرده اند که هواوی و شیائومی بعنوان دو شرکت چینی بزرگ، بازار گوشی های هوشمند در سال آینده را تحت سلطه خود درخواهند آورد.

صنعت موبایل در سال‌های آتی

تازه ترین گزارش های منتشر شده از سوی موسسات تحقیقاتی و آماری نشان دهنده آن است که هواوی و شیائومی توانسته اند در سال های اخیر بخصوص در طول سال جاری میلادی عملکرد موفقیت آمیز و فروش چشمگیری را به خود اختصاص دهند که این امر موجب می شود بسیاری از رقبای قدرتمند خود ظیر سامسونگ و اپل را نیز کنار زده و باعرضه و ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، طراحی جدید و قیمت مناسب تر سهم بیشتر و بزرگتری از بازارهای جهانی موبایل را به دست آورند.

بر اساس گفته های مقامات زنجیره تامین هواوی،  این  شرکت پیش از این پیش بینی کرده بود که قادر خواهد بود تولید و عرضه محصولات خود را تا ۲۵ درصد در سال آینده میلادی افزایش دهد و هدف فروش خود را نیز در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند برساند.

آمارهای فروش هواوی و شیائومی نیز می‌تواند صحت این ادعا را تایید کند، چراکه شیائومی به‌عنوان یک برند نوظهور در حوزه تولید گوشی های هوشمند موفق شده است از بسیاری از برندهای قبلی و معروف جهان نیز سبقت بگیرد و عملکرد و شهرت خوب و قابل قبولی را برای خود دست و پا کند.

شیائومی نیز اعلام کرده که تصمیم دارد با یک افزایش ۲۰ درصدی در تولید محصولاتش در سال آینده نسبت به سال جاری میلادی، بالغ بر ۱۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش برساند.

بنابراین همانطور که بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده اند، می‌توان انتظار داشت که شیائومی و هواوی بعنوان دو اژدهای چینی بازار گوشی های هوشمند در سال آینده را خواهند بلعید و سلطه غول های تکنولوژی چینی بر بازار موبایل بدون شک کار را برای سایر برندهای مطرح نظیر سامسونگ و اپل سخت و دشوار تر از پیش خواهد کرد.

  • فرشید جعفری